28.08.2013

Blogger-де қандай домендер бар?

Жалпы негізі өздеріңіз білетіндей Blogger сервисі өте үлкен сервис болып үлгерді. Әлемдегі ең мықты 5 блог жасауға болатың сервистердің арасына кіреді. Жарайды, қайтадан Блоггер сервисінің тарихы жайлы айтып өткенімді қайталамай өз тақырыбымызға оралайық.



Негізі мен www және оларсыз домендер атты жазбамда артық сөздің қалай Seo дамуға жаман үлесің қосатыны жайлы айтып өттім. Мұнда да сол секілді, сіздің блогыңыз (мысалы ретінде менің блогымды алайық) Asikpay.Blogspot.Com деп айтып немесе жариялап жүрсіз. Ал бірақ іздеуші сайт Asikpay.Blogspot.Ru адресің бірінші тапты. Және тағы да сол. Іздеуші системаларда көтерілу мүмкін емес болады. Амал жоқ. Asikpay.Blogspot.Ru болып қаласыз. 
Мысалы ретінде дәл қазір Asikpay.Blogspot.Ru адресіне кіріп көріңіз. Не? Сізді Asikpay.Blogspot.Com адресіне лақтырды ма? Ол 301 редирект деп аталды. Ол туралы бөлек жазбаны жазамын. Ол жазбаны ертең көре аласыздар.

Жарайды. Өз тақырыбымызға қайта оралайық.


Blogger-де қандай домендер бар?


1) .Blogspot.Com
2) .Blogspot.Ru
3) .Blogspot.Fr
4) .Blogspot.Ae
5) .Blogspot.It

Осы әзірге мен білетің домендер.

Сұрақтарыңыз болса сұраңыздар!

Ал әзірше баршаңызға сәттілік! Маған рахмет ретінде жазба арасындағы жарнаманы және достарыңызға айта кетіңіз. Алдын ала РАХМЕТ!

3 комментария:

  1. Вашему вниманию, мадам и сэр !
    Я ROSA, мама двоих (02) детей, и сегодня я счастлив благодаря PRISCILLIA WARSZEWSKI. (priscillia.jeannine1@outlook.fr) хорошо сделано, никогда не теряется. Не тратьте свое время на финансовую помощь, уверяю вас, у меня действительно есть радость в моем сердце. Я даже не верил, что в поисках денежного займа на срок более 5 месяцев я часто сталкивался с мошенниками, которые пользуются такими людьми, как вы и я, нуждающимися в кредите, чтобы справиться со своими многочисленными потребностями. После моего исследования и слава Богу, В конце концов я встретил миссис PRISCILLIA WARSZEWSKI, которая мне очень помогла, чтобы я могла спасти своего мужа на больничной койке. Не лгая вам, у меня была заявка на кредит без протокола с очень простыми условиями, и я использовал ее по праву. Если вы нуждаетесь, как я, вы можете написать ему и объяснить ему вашу ситуацию, он может помочь вам. Вот его электронная почта: ( priscillia.jeannine1@outlook.fr )

    Да защитит тебя Бог.

    ОтветитьУдалить
  2. Я порекомендую всем, кто ищет бизнес-ссуду, мистеру Бенджамину, который помог мне с ссудой в четыре миллиона долларов, чтобы начать свой бизнес, и это было быстро. Когда они получали ссуду, было удивительно, насколько легко с ними было работать. Процесс был быстрым и безопасным. это был определенно положительный опыт. избегайте мошенников здесь и связались с мистером Бенджамином. 247officedept@gmail.com. whatsapp ... + 19893943740. если вы ищете бизнес-кредит.

    ОтветитьУдалить

Достарыңызға жариялаңыз!